Thursday, February 2, 2012

Äripäev: 1. osa

Tere, tere!
Kõik on kindlasti minu Facebooki postitustest järeldusi teinud ja teavad, et ma otsisin pikemat aega Tartu kesklinna ruume ateljee-poe jaoks. Nüüd on need olemas ja remont on peaaegu valmis. Saage tuttavaks see on minu uue kontori asukoht:

Kes pildi pealt ära ei tundnud, siis maja asub Tartus Raekoja plats 20. Ja minu kontor on kolmandal korrusel, nii et vaade on super. Juba sellepärast tasub mulle kindlasti siia külla tulla.

Lisaks heale vaatele aknast hakkab minu moekontoris olema eriti fantastiline valik HVV Disaini ehteid ja riideid. Nii et silmailust puudust ei tule.  Edaspidi saab ka minu moeateljee teenuste kasutamine palju lihtsam olema, sest Raekoja plats on ikka oluliselt rohkem kesklinnas, kui minu kodune Ihaste stuudio :). Ja maja taga on parkla, kus üks tund parkimist on täitsa tasuta.

Kes kevadel kooli lõpetab, siis võiks juba varsti vastuvõtule tulla, sest varajastele tellijatele tuleb ka kindlasti mingi mõnus boonus.

Kui kõik läheb plaanipäraselt, siis on kontori pidulik avamine 10. veebruaril, täpsema info leiab järgmise nädala alguses FB fännilehelt. Ja muidugi olete te kõik oodatud, kallid fännid!

Aidaa :)
Helen

1 comment:

  1. Polegi nii ammu Tartut külastanud ning kindlasti see lisab ühe suure plussi Tartule. Maja ise on väga armas!

    http://suvimariliis.blogspot.com/

    ReplyDelete